onsdag, november 07, 2012

PÅ BÄTTRINGSVÄGEN

Ligger i soffan & ser Twilight - New Moon. Jag som inte förstått grejen med Twilight är nu helt fast.

Mår bättre idag så det går åt rätt håll!

Har varit iväg & tränat med Malin ikväll. För min del blev det core & gymmet. Så skönt att kunna träna igen :-)

För övrigt har illamåendet försvunnit & jag kan äta igen. Smärtan är mindre, vilket gör att jag orkar mer. Tänk vad en medicin kan göra så att man mår bra & kan leva ett så normalt liv som möjligt!

Igår mådde jag inget vidare alls & gick upp först klockan 14. Höll mig till soffan mest hela dagen med undantag från att jag var ute på en kort promenad med grannen.

Ikväll har jag gjort hemgjord pizza & pizzasallad som vi har smaskat på.

Nu väntar sängen om en stund då det är en dag imorgon.

Inga kommentarer: