söndag, november 11, 2012

FULLT ÖS!

I torsdags var det åter dax för jobb efter att ha varit hemma & sjuk på tisdagen & onsdagen fast det är ju min lediga dag. Var på utbildning hela förmiddagen på City Hotell i Jönköping.

Efter lunch på jobbet åkte jag till Maxi Ica för att veckohandla. Efteråt överraskade jag min vän Hjördis med ett besök & där bjöds det på te, massa prat & mys med lilla Elsa <3

Hem & packa upp alla varor för att sedan åka till gymmet & styrketräna.

I fredags hade jag besök av Tobias lillasyster Malin. Av henne fick jag en fin krya-på-dig blomma :-) Jag bjöd på räksoppa & vi pratade & hade det trevligt. På eftermiddagen hängde jag & Tobias med svärmor & Malin in till Jönköping en sväng. På vägen hem hämtade vi upp Marcus som vi lovat skulle komma & sova hos oss i helgen <3 På kvällen firade vi farsdag för svärfar i förväg & det bjöds på smörgåstårta.

Igår lördag började jag dagen med att se Twilight. Efter filmen var det dax för matlagning & därefter bakade jag en kladdkaka då vi väntade besök av Marcus morbror. På kvällen åt vi god mat innan det var dax för lördagsmys framför Så mycket bättre med mina grabbar <3

Idag har dagen gått i ett.. Efter frukost & dusch satte jag fart att baka då vi bjöd hit svärfar, svärmor & svåger på farsdag fika. Resultatet blev 45 st bullar, 2 st kanellängder, 2 st vaniljlängder & 21 st hallongrottor. Skickade med svärfar 2 påsar med bullar hem :-)

I eftermiddag kom Malin & hämtade upp mig för cxworx & bodycombat. Så skönt att avsluta veckan med träning!

Väl hemma igen var det bara att ta tag i att fixa mat & matlådor då jag tagit upp blandfärs. Det blev smidig mat, ris & köttfärsås.

Nu väntar sängen då det är jobb & träning imorgon. Ska även få upp Marcus som ville stanna så ska skjutsa hem han på vägen till jobbet, älskade unge så tomt det är när du åkt hem <3

Inga kommentarer: