söndag, september 09, 2012

BRÖLLOP <3

Igår morse ringde klockan tidigt för att vara en lördag! Gick upp strax efter klockan 7 för att ta mina mediciner & sedan ut till bilen för att putsa fönsterrutorna då jag aldrig hann med det när jag städade bilen i fredags. När jag var klar med det åkte Tobias upp till GA för att tvätta bilen & jag gav mig ut på en löprunda. Väl hemma åt jag frukost & sedan duschen för att göra sig fin inför vigseln mellan min lillasyster & svåger klockan 11. Strax efter klockan 10 begav vi oss hemifrån.

Mikaela & Marcus var så vackra & strålade kärlek & lycka & vi är så glada att vi fick vara med & dela denna fantastiska dag som är en av de viktigaste dagarna i deras liv <3 all="all" br="br" er="er" lg="lg" lycka="lycka" ng="ng" nskar="nskar" v="v">
Jag & Tobias blev kvar till sent & var hemma strax efter klockan 2 inatt så imorse tog vi sovmorgon ;-)

Idag har jag varit lite seg trots att jag inte drack en droppe alkohol. Har ändå fått gjort en del som att putsa fönstren invändigt i köket, dammat, dammsugit, gått en promenad med grannen & plockat svamp så ikväll bjöds det på kantarellsmörgås till kvällsmat framför tv:n.

Tänk vad fort en helg går när man har trevligt =) Imorgon väntar en ny vecka med bland annat jobb & träning. Ett inlägg med bilder från gårdagen kommer i veckan så håll till godo!
 


Inga kommentarer: