fredag, september 07, 2012

FÖRBEREDELSER

Började dagen med tidig träning i gymmet. Efteråt fixade jag lite ärenden innan jag åkte hemåt.

Efter fredagsfika på trappen blev det sytid som resulterade i två mössor & ett hårband. Därefter påbörjade jag storstädning av bilen då den var i stort behov av det.. Dammsög & våttorkade bilen noggrant invändigt. Blev lagom klar tills dess att jag skulle åka till min svägerska i Skövde för att göra naglarna fina inför lillasysters bröllop imorgon =) På vägen hem stannade jag till hos mamma för att ge Malva hårbandet som jag sytt. Stannade kvar någon timme & myste med Malva.

Hemma igen strax efter klockan 21.30 åt vi tacos. Därefter skrev jag bröllopskortet som vi ska ge tillsammans med presenterna imorgon till min lillasyster & svåger på deras bröllopsdag.

Nu ska jag sova för imorgon har jag en hel del som jag ska hinna med innan vi åker klockan 10!

 
 
 

Inga kommentarer: