torsdag, februari 17, 2011

TAGIT FEL PÅ DAG

Är så besviken att jag tagit fel på dag, Efterlys var ju igår! Får bli att se programmet på www.tv3play.se.

En stund vid symaskinen blev det aldrig för jag har haft så ont i ikväll att jag haft svettningar och varit yr! Alla leder värker på olika "punkter" och ansikte, händer och ben domnar, vill bara få må bra! Nervsmärta kan bete sig på många konstiga sätt har jag fått erfara. Känner inte att det går åt rätt håll :-(  Gör ju hela tiden försök till att komma igång som till exempel gå promenader, cykla på motionscykel mm. Längtar verkligen till när jag får börja på Rehab Medicin och så smått få komma tillbaka till det vardagliga liv jag levde innan jag blev sämre. 

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ringer klockan tidigare än vanligt och då vill jag vara så pigg som möjligt. Som jag skrev i förra inlägget så ska jag ju vara på jobbet senast klockan halv tio på fredagsfika :-)

Godnatt och sovgott alla fina <3

1 kommentar:

KlaramedK sa...

hej, nu finns prisinfo mm om O-ringar på min blogg, maila vid intresse!

hälsningar
klara