torsdag, februari 17, 2011

FREDAGSFIKA

Äntligen torsdag! Tycker denna veckan och förra veckan har gått så långsamt och har inte haft något inplanerat, men imorgon ska jag åka till jobbet på fredagsfika :-) Ser fram emot att träffa mina härliga arbetskamrater! Saknar verkligen att gå till mitt jobb som jag trivs så bra med. Att gå hemma och inte må bra är ju ingen dröm..

Både i tisdags och onsdags har jag sytt på ett litet projekt och jag ska även sy lite ikväll. Blir inga långa stunder, men bara det att få sy är så roligt :-) Är så glad att jag tagit tag i min hobby igen :-)

Idag vaknade jag med smärta i båda och knäna och den har hållit i sig hela dagen.. Blev aldrig att jag ringde Smärtenheten i måndags som jag tänkt, men funderar fortfarande på om jag ska göra det eller ej?! Känner att jag inte har mått bra varken denna eller förra veckan. Känns som min kropp har gjort sitt för tillfället, har ont överallt och är stel. Jag är ju en person som i vanliga fall gillar att hålla igång och ha mycket att göra, vill ha tillbaka den personen NU?!

Ikväll är det en hel del  tv-program som vi här hemma ska titta på. Bland annat Antikrundan, Svensk Maffia och Efterlyst som jag bara måste se då det är ett reportage med Emma vars barn dog då hon utsattes för tyskan i Arboga morden. Emma har oxå gett ut en bok som jag vill köpa.

Nu ska här sys på mitt projekt innan det blir tv-soffan resten av kvällen, men först en kopp te!

1 kommentar:

Hanna sa...

Tänker på dig vännen! Vill inte att du ska så ont som du har haft den sista tiden. Hoppas med hela mitt hjärta att de kommer hitta en lösning till detta och att du får börja jobba snart igen.
Puss och bamsekram