onsdag, februari 02, 2011

MÖTEN

Nu är det nästan en vecka sedan jag skrev här.. Har varit mycket med kalas i helgen som var och i måndags var jag på möte med bl.a. arbetsterapeuten på Rehab Medicin och efter det hade jag en tid hos Försäkringskassan med min handläggare.

Igår förmiddag ringde lilla Ida för att bjuda mig på nybakta bullar och det tackar man ju inte nej till ;-) Blev mys med barnen, främst Ida oxå blev det en massa "tjöt" med deras mamma!

Idag har jag varit i stan en sväng för att uträtta lite ärenden. Så blev det en sväng till Ica Maxi för att veckohandla, så nu är kyl och frys väl fyllda och det är knappt att dörrarna går att stänga.. Satsar på att endast handla mjölk, yoghurt, frukt och grönsaker nästa vecka, men vi får se hur det blir med den saken ;-)

Nu ikväll ringde min systerson Wilgot för att berätta att han varit och köpt badkläder till sig och lillasyster Malva idag <3 Saken var den att jag hade föreslagit att vi skulle gå till badhuset i Falköping på fredag morgon och det är nu bestämt, ser fram emot detta :-) Åker till min syster med familj imorgon förmiddag för att kl. 14 följa med och hämta Wilgot på dagis. Åker hem igen på fredag eftermiddag/kväll och jag ser fram emot massa mys med barnen <3 Men även självklart lite systertid när barnen lagt sig!

Har inte gjort alltför mycket sedan jag kom hem utan har mest slappat i soffan framför tv:n. Till kvällsmat gjorde jag en blåbärs smoothie, åhh så gott det är och mätt blir man med ;-)

Annars har dagen idag varit okej förutom att jag vaknade med att högerhanden domnat bort och det har hållit i sig hela dagen. Har nu ikväll kännt av en värmande, brännande och kokande känsla i hela ryggen som strålar upp i nacken. Så har ansiktet blossat, jag kallsvettas och känner mig illamående och yr. Känner mig allmänt konstig och som att kroppen inte vill hänga ihop! Jag har i skrivande stund så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Hoppas jag vaknar med en annan känsla i kroppen imorgon!

Inga kommentarer: