fredag, februari 11, 2011

LET´S DANCE

Blev aldrig att vi trotsade vädret och åkte till Ica.. Jag hade så ont att jag inte orkade med att sätta mig i bilen, jag hade fullt upp med att röra mig här hemma. Trodde jag mådde bättre idag, men så var inte fallet! Blir nog att ringa Smärtenheten på måndag för att rådgöra med dem om vad vi ska ta oss till?

Rotade lite i kylskåpet och dagens fredagsmys framför Let´s Dance blev potatishalvor och morötter i ugn, helstekt fläskfilé, gräddsås med kalvfond och till det en sallad :-) Hittade även en påse med bilar i skafferiet som tur var ;-) Så detta har jag smaskat på nu ikväll, vilket inte var helt fel kan jag säga!

 Potatishalvor och morötter i ugn, helstekt fläskfilé, gräddsås med kalvfond och till det en sallad
*mums*

En påse Ahlgrens bilar är ju aldrig fel..

Nu är det snart dax för sängen, men ska först titta klart på dansduellen mellan Jessica och Kristijan och Andreas och Sigrid. Jag höll tummarna för att Jessica och Kristijan skulle vinna dansduellen vilket de oxå gjorde :-)

Inga kommentarer: