torsdag, februari 10, 2011

DÅLIG DAG

Idag har verkligen inte varit någon bra dag. Klockan är strax efter elva på kvällen och jag sitter fortfarande i morgonrocken?! Blev aldrig att jag klev ur den då jag har haft fullt upp med att röra mig mellan sängen, soffan och toaletten.. Smärtan har varit hemsk och jag har varit stel i kroppen och mått fruktansvärt illa, så hungrig har jag heller inte varit. Frukost blev det först vid klockan tolv och då i form av en blåbärs smoothie och skorpor med smör. Under eftermiddagen gjorde jag en jordgubbs smoothie och till den åt jag en smörgås med mjukost. Nu ikväll vid klockan tio gjorde jag mig en kopp te och till det rostade smörgåsar med smör, ost och marmelad *mums*

Nu ska jag ta min nattmedicin, borsta tänderna och gå upp till sängen för att läsa tidningen Drömhem och Trädgård som jag köpte igår innan det är dax att slå igen de blå :-) Hoppas verkligen jag vaknar imorgon och är piggare än vad jag varit idag!

Godnatt!

Inga kommentarer: