söndag, november 04, 2012

TYST & TOMT

Nu har Tobias skjutsat hem Marcus som varit här sedan i torsdags & det är så tyst & tomt här hemma. Saknar honom redan <3 Idag var det extra tufft när Marcus åkte hem då han var ledsen & ville stanna hos oss, men det är ju skola imorgon igen. Vi sa till honom att han får komma till helgen igen =)

Mår fortfarande inget bra & idag har det varit vila mest hela dagen. Tobias & Marcus fixade lunchen idag som blev tacogratäng, nachochips & sallad. Mina duktiga grabbar =)

Inatt vaknade jag till flera gånger.. Första gången "sov" mitt högra ben & andra gången "sov" min högra arm. Fick väcka Tobias båda gångerna så han fick hjälpa mig att ändra ställning. Så obehagligt!

Ikväll var Malin förbi & hämtade upp mig då vi var på cxworx & bodycombat. Kändes tufft idag, men mår ändå så mycket bättre efteråt & skönt att "rensa" huvudet.

Imorgon ska jag kontakta vårdcentralen för som jag mår för tillfället orkar jag inte må. Det är i dessa stunder som jag är oerhört glad över att ha Marcus, Wilgot & Malva i min närhet & som är mitt allt <3

Inga kommentarer: