måndag, oktober 29, 2012

SMÄRTA..

Måndag igen efter en fullspäckad, men rolig helg.

I fredagskväll skjutsade vi in Tobias föräldrar till Mäster Gudmunds Källare där det var Schlager afton. På vägen hem började Tobias känna av migrän så det blev att vi åkte raka vägen hem med undantag för att jag svängde in i Habo för att beställa en kebabrulle. Hämtade dem gjorde jag själv då Tobias inte mådde alls bra.

I lördags var vi på fest hos Ann-Helen & Jonny då Ann-Helen fyllt 35 år! Det bjöds på god mat, tårta, chips, godis & många hjärtliga skratt =)

Igår söndag firade vi Tobias lillasyster Malin som fyllt år & det bjöds på gott fika! Tyvärr mådde jag inte så bra då smärtan var fruktansvärd =(

Avslutade kvällen på Sportlife med cxworx & body combat.

Började dagen idag med ett pass i gymmet & därefter vidare till jobbet.

Annars har dagen varit tuff då smärtan varit fruktansvärd även idag. Vet att det kan vara så här en tid framöver då jag precis bytt medicin.

Avslutade även kvällen idag på Sportlife fast med yoga & cxworx.

Nu har jag sett veckans avsnitt av Ensamma mamma söker & ätit kvällsmat så nu väntar sängen då det är en ny jobbdag imorgon.


Inga kommentarer: