fredag, oktober 19, 2012

FREDAG <3

Veckorna rullar på i ett rasande tempo med jobb, träning & allt däremellan. Har inte mått så bra de senaste dagarna då smärtan varit fruktansvärd & tårarna har inte varit långt borta..

Efter jobbet igår åkte jag raka vägen till Tidaholm då jag var bjuden på lunch hos mamma =) Det bjöds på makaronipudding & efteråt kaffe & äppelkaka. Så lyxigt att sätta sig vid ett dukat bord! Hos mamma var även Wilgot & Malva som blev glada för att moster kom på besök.

Strax efter klockan 17 tog jag med mig Wilgot hem som bestämt så nu ligger han här bredvid mig & sussar gott <3

Idag tog vi en liten sovmorgon för att sedan bege oss mot gymmet. Med sig hade Wilgot sin frukost som picknick, så mysigt!

Lunchen idag blev potatismos & korv som Wilgot önskat & ikväll har vi ätit tacos. Efter maten åkte kvällens fredagsmys fram & som alltid på fredagar blev det chips.

Annars har jag & Wilgot sytt varsin gymnastikpåse till han & Malva som han har valt tyg till. Visar bild imorgon =)

Inga kommentarer: