fredag, oktober 26, 2012

FÖRVIRRINGSTILLSTÅND?!

Veckorna rullar på i ett hejdundrande tempo & fylls med jobb, träning & umgås med familj & vänner.

Förra helgen hade jag ju Wilgot här & på lördagen överraskade vi Wilgot med att åka in till stan för att äta lunch på Ikea då det är något som han tycker om. Gick en sväng i varuhuset & köpte bland annat en garderobs blomma att ha i köket & Wilgot hittade två gerbera i siden som han tyckte var jättefina & som han så gärna ville ha mosters älskade prins <3 På Ikea har julsakerna kommit fram så där gick Tobias & Wilgot för att kika till Wilgots lycka! Väl hemma blev det lördagsmys.

På söndagen var Wilgot med Tobias ute i trädgården medan jag var inne & fixade lunch. På eftermiddagen bakade jag & Wilgot en kladdkaka som vi bjöd på när mamma, lillasyster, svåger & Malva kom för att hämta Wilgot.

På kvällen åkte jag & Malin in till Habo & Sportlife för cxworx & body combat.

I tisdags var jag iväg till Hjo för att träffa en vän som jag inte har träffat på drygt tio år. Vi hade en trevlig kväll tillsammans & jag hoppas vi ses snart igen för en vinkväll =)

På vägen hem skulle jag tanka så sagt & gjort, men när jag står där vid pumpen kommer jag på att jag tankat 17 liter bensin i dieselbilen förvirrad som jag är!! Stoppar på direkten & ringer hem för att berätta mitt "lilla" missöde som resulterar i att Tobias får sätta sig i bilen för att åka till Hjo klockan 20.30 på kvällen.. Fick med oss bilen hem genom en provisorisk lösning som Tobias fixade.

Efter jobbet igår åkte Tobias till garaget för att fixa med bilen, men med resultatet att den inte gick som den skulle så det skulle få bli skroten nästa.. Denna idiotiska tabbe har retat mig så mycket, men nu kan jag pusta ut då Tobias åkte en sväng till garaget efter jobbet även idag & hittade "felet" så nu går den som den ska igen & ingen är gladare än jag :-) Lär förhoppningsvis aldrig göra om detta igen!

Annars har jag jobbat, tränat, veckohandlat & varit på läkarbesök idag.

Imorgon är min lediga fredag & på förmiddagen ska jag till gymmet & sedan har jag tänkt måla listerna i hallen en sista gång.

Inga kommentarer: