tisdag, oktober 30, 2012

BIVERKNINGAR

Mår verkligen inte bra för tillfället & just nu får jag inrikta mig på att klara utav en dag i taget. Smärtan är inte av denna värld, vilket gör att jag har svårt att fokusera på något annat då kroppen har fullt upp med smärtan. Sedan några dagar har jag även klåda på hela kroppen & idag slog det mig att det kan vara den nya tabletten så jag pratade med en sjuksköterska på jobbet som kollade upp biverkningarna i FASS & klåda var en av dem. Hon tyckte jag skulle kontakta min läkare så det har jag nu gjort & väntar nu på att han ska höra av sig. Hade ju ändå tänkt ringa angående smärtan.

Efter jobbet idag åkte jag förbi Ikea för att inhandla förvaringslådor & sedan Jula där jag köpte en "huv" till köksfläkten samt spolarvätska. Vägen hem var tuff & väl hemma somnade jag i soffan & sov i drygt två timmar.

Nu är jag på gymmet för 6 km PW på motionsbandet & innan dess har jag tränat cxworx.

När jag mår så här blir jag på fruktansvärt dåligt humör & de som råkar ut för detta är ju tyvärr de närmsta i min omgivning :-( Menar inget illa, men har fullt upp med mig själv i dessa jobbiga stunder & jag hoppas & tror att ni förstår <3

Inga kommentarer: