onsdag, september 05, 2012

TRÖTT..

Jobbat måndag, tisdag & onsdag så nu har jag jobbat klart för denna vecka & är ledig till måndag =)

Efter jobbet idag åkte jag till Ikea för att lämna tillbaka en förvaringslåda som jag köpte för att ha i vår malm byrå i "nya" hallen, men måtten passade inte. Då klockan ändå var lunchtid passade jag på att köpa korv med bröd & läsk på Ikea. For sedan vidare till Maxi Ica för att veckohandla & därifrån raka vägen hem för att packa upp varorna. Efter en timma hemma & aningens slö bytte jag om till träningskläder & tvingade mig iväg för att träna. Körde gym, core & spinning som sammanlagt tog nästan 3 timmar. Hem igen för att duscha & laga mat, färsk fettucine pasta & pastasås.

Även dagen igår gick i ett.. Efter jobbet var jag & köpte nya handtag till våra innerdörrar & finbetong. Fixade lunch när jag kom hem bestående av gratinerad blomkålsgratäng med strimlad skinka. Åt & åkte sedan till Annett för att gjuta i betong. Därefter till Habo för ett cxworx pass. Hem & sydde två mössor.

Har sett Dallas & nu väntar sängen för jag är helt slut efter denna intensiva start på veckan & imorgon ska jag unna mig en sovmorgon!

Inga kommentarer: