måndag, september 03, 2012

BRA START PÅ VECKAN

Veckan kunde knappast startat bättre än vad den gjort idag =) Började dagen med gymmet & avslutade dagen med 6 km löpning. Bäst av allt idag var helt överlägset att jag fick tid tillsammans med min fina systerson Wilgot <3 Vi har tittat på film, hämtat posten, fikat & planterat höstblommor i en kruka som vi ställt vid entrén. När min syster & svåger kom för att hämta Wilgot sprang han till köksfönstret & började gråta för han ville inte åka hem, älskade unge <3

Pratade i telefon med Malva ikväll som varit hos mormor. Hon blev så glad när jag ringde & pratade på, lilla godingen <3

I helgen ska barnen följa med oss hem efter bröllopsfesten så deras föräldrar får lite tid på tu man hand.

Nu väntar sängen så man är pigg & utvilad när klockan ringer tidigt så önskar er godnatt mina vänner!

Inga kommentarer: