tisdag, augusti 14, 2012

ÖSTERLEN

Igår var vi iväg till underbara Ystad där vi strosade omkring & njöt av dess fina omgivning som staden har att erbjuda <3 I hamnen åt vi vår picknick & tittade på båtar. På vägen tillbaka till Simrishamn stannade vi till på Fritidsbaren där vi fikade kaffe & de godaste wienerbröden jag någonsin ätit <3 Blev även ett stopp vid Ales Stenar där vi njöt av den fina utsikten!

Idag har vi besökt Nostalgi café The 50's Museum i Tryde. När vi ändå var i krokarna passade vi på att åka förbi Örup slott utanför Tomelilla.

Ikväll fick jag en sådan träningsabstinens att jag gav mig ut på en 6 km lång löprunda här i Simrishamn =) Tur jag packade ner mina träningskläder ;-) Efteråt blev det grillad korv & ett glas rött framför Allsång på Skansen samt Patrik möter!

Imorgon bär det av hemåt igen efter några fantastiska dagar här på Österlen!

Inga kommentarer: