måndag, augusti 27, 2012

FÖRSTA VECKAN EFTER SEMESTERN

Förra veckan gick i ett högt tempo & jag tog mig aldrig tid att sätta mig ner & skriva här..

Första veckan på jobbet efter semestern gick bra. Tränade som jag planerat =) Måndag, onsdag & fredag i gymmet samt tisdag & torsdag gick jag på cxworx pass. Fixade lite ärenden & veckohandlade på tisdagen.

Även i helgen har det varit fullt upp med hemmafix i lördags då jag bland annat bakade tekakor & på kvällen var vi på bio i stan. Vi såg Snabba Cash II som var bra, men första filmen var helt klart bättre.. Gårdagen tillbringade jag i Ditt Skafferi för att hjälpa min vän som hade Gårdsloppis =) Åhh vilken fantastisk dag det blev med fint väder & många kunder! Jag fynda 12 st hjärtan former som jag ska ha när jag bakar vaniljhjärtan.

Idag har jag jobbat & efter det gymmet i några timmar för att sedan fara hemåt. Till mellanmål fick det bli kaffe & fruktsallad innan jag tog tag i att lag middagen som blev ris & fläskfilé i grönpepparsås samt en sallad.

Ikväll har svärfar varit här & hjälpt Tobias att sätta ihop de garderober som de var & inhandlade förra tisdagen. Tänk så skönt det kommer bli att slippa släpa vår/sommar/höst & vinterkläder samt skor upp & ner. Ett städskåp är något som jag länge saknat, men nu kommer att ha =)

Vid klockan 21.30 gav jag mig ut på en löprunda då det är bästa "medicinen" när smärtan är svär att hantera..

Förra måndagen "firade" vi 10 år tillsammans jag & Tobias. Köpte hämtmat & såg en film <3

Inga kommentarer: