onsdag, maj 30, 2012

ONSDAG

Min lediga onsdag lider mot sitt slut & jag känner mig nöjd med dagen då jag har betat av en del på min att-göra-lista som att måla listerna i köket omgång 2 av 3, betalat räkningar, ringt några samtal samt fyllt i de skadeanmälan blanketterna som jag så länge tänkt fylla i, men dragit mig för & så här efteråt undrar jag varför för det gick hur smidigt som helst så det känns skönt att det nu är gjort. Så har jag ju gjort de vardagliga sysslorna som att laga mat, plocka i diskmaskinen & starta, tvätta & plocka här hemma ;-)

I förmiddags blev det en promenad med grannen & nu ikväll blev det 5 km löpning på mitt motionsband & tiden stannade på 28 minuter & 33 sekunder, vilket är min bästa tid än så länge :-) Tänk att jag som aldrig tyckt om att springa tycker att det är hur kul som helst =)

Kvällen avslutades i soffan framför filmen Captain America -The First Avenger som vår vän hyrt med sig. Grabbarna kollade medan jag fixade & donade så det blev lite slötittande för min del mot slutet.

Inga kommentarer: