onsdag, april 11, 2012

WILGOT 4 ÅR <3

Idag fyller min fina systerson Wilgot 4 år! Ett stort grattis på födelsedagen älskade gullunge <3 Moster älskar dig <3

Efter simskolan igår simmade Marcus två längder à 25 meter i stora bassängen & han var så stolt & likaså vi! Wilgot satt stilla & tittade på Marcus under hela tiden. Han visade oss att han minsann oxå kan simma, underbara unge <3




Igår efter Marcus simskola for vi till Falköping för att skjutsa hem Wilgot som sovit över en natt hos oss. Med oss hade vi en present som han fick i förskott & som han ska ha på sig på kalaset som han ska ha på lördag. Vi stannade någon timma för lite fika & bus med Malva innan vi begav oss hemåt för att skjutsa hem Marcus. Hade så ont när jag kom hem att de blev en stund framför tv:n innan det blev sängen.

Idag är min lediga onsdag så jag började dagen med sovmorgon. Har ännu inte tagit mig för något utan fastnade framför tv:n & Efter tio.

Har precis druckit mitt förmiddags kaffe & till det gjorde jag en risifrutti à la LCHF som jag serverade med blåbär & hallon. Så smarrigt!





Inga kommentarer: