tisdag, april 10, 2012

LÄKARBESÖK

Idag har jag varit på bassängen & efter det läkarbesök på Rehab medicin. Fick träffa en jättebra läkare som jag fick stort förtroende för. Nu är planeringen att jag ska dit igen under 2-3 veckor på dagvård, vilket känns bra.
Under tiden jag var iväg var Wilgot hos Ida <3 De två har lekt & haft kul nu i dagarna två =) Karin bjöd oss på god mat, stuvad vitkål, biffar & sallad till oss vuxna & potatis, biffar & sås till barnen. Efteråt drack vi kaffe på maten & Wilgot & Ida fick var sin chokladboll som jag köpt med mig.




Med oss hem fick vi Marcus som vi ska följa med till simskolan. Nu har vi precis fikat då jag köpt med mig wienerbröd & sockerbullar till grabbarna för att fira lite i förskott att Wilgot fyller fyra år imorgon <3 Om en stund är det dax att bege sig till Mullsjö & simskolan, men först lite vila.

Inga kommentarer: