söndag, april 29, 2012

SÖNDAGS FIX

Idag tog vi sovmorgon, men barnen var uppe tidigt.. Efter frukost tog jag tag i att röja bland mina vävda tyger & hittade då ett tyg som jag frågade Marcus om han ville ha på sitt rum, vilket han ville =) Så det var bara att sätta sig vid symaskinen!

Vid klockan 12 hade vi bestämt träff med min kollega & vän för en fika i Ditt Skafferi. Fick träffa söta Maja & hennes familj! Maja är en av alla barnen som går runt som modell för mina kreationer =)

Väl hemma igen har det gått i ett! Jag har lagat lunch, bakat bullar, tvättat & däremellan har vi haft besök av vänner som löst av varandra =) Ikväll åkte vi upp till svärfar med bullar då han fyller år idag!

Nu har jag precis avslutat ett 4 km långt pass med joggning på motionsbandet. Blev något sent & det är lagom att krypa till kojs då klockan snart passerar midnatt, men nu är det gjort & det känns så bra!

Inga kommentarer: