lördag, april 28, 2012

PREMIÄR GRILLNING

I eftermiddag kom Marcus & Ida till oss för att sova över tills imorgon <3 Vi har haft en mysig lördag tillsammans! Jag har hunnit med att sy en gardinkappa till Idas rum. Sydde även en ny gardinkappa till tv-rummet uppe som jag satte upp efter att jag putsat fönstret. Blev så läckert & vårfint tillsammans med kuddfodralet jag sydde häromdagen!

Ikväll var det äntligen dax för årets premiär grillning =) Ida var med Tobias ute medan jag & Marcus förberedde inne. Från grillen bjöds det på grillspett & till det åt vi klyftpotatis, tzatsiki & sallad. Så smarrigt!

Barnen somnade tidigt & nu sitter jag uppe själv & ser filmen på 4:an, Kärleken checkar in. Tobias var så trött efter att ha jobbat.. Ska strax krypa ner i sängen för imorgon ska jag & Ida upp & baka bullar som jag ska ta med & bjuda mina kollegor på måndag.

Inga kommentarer: