söndag, april 22, 2012

HELG

Så var helgen slut & det är dax att gå & lägga sig för imorgon väntar jobb igen, men först ska jag till min sjukgymnast för TENS behandling.

Igår fick vi besök av Karin, Marcus & Ida & vi hade en mysig dag tillsammans <3 Jag bjöd dem på lunch bestående av spenatsoppa & ägghalvor till oss vuxna & pannkakor till barnen. När de skulle åka hem ville Marcus så gärna stanna & sova över, vilket han oxå fick göra <3

Medan Tobias åkte till Habo för att köpa hämtmat ställde jag mig på motionsbandet för intervallträning & Marcus spelade tv-spel.

Idag har jag haft en heldag med shopping & veckohandling i stan tillsammans med Karin. Vi passade även på att äta på MAX & det blev en LCHF meny =)

Ikväll har jag kört ett 50 minuter långt intervallpass på motionsbandet & jag skrapade ihop hela 7 km =)

Inga kommentarer: