fredag, april 20, 2012

HÄRLIGA FREDAG <3

Idag började jag dagen med en tidig frukost för att sedan bege mig ut på promenad med grannen klockan 9. Vädret var inte det bästa då det var snöblandat regn, men vi gick en långpromenad på hela 8,5 km. Var något blöt & frusen när jag kom hem så det fick bli att sätta sig med en kopp kaffe i soffan under filten framför tv:n.

För övrigt har jag betat av lite saker på min att göra lista under dagen, vilket känns bra!

Ikväll fick vi besök av Mårten =) Bjöd han & Tobias på middag som jag aldrig lagat tidigare, men något som vi garanterat kommer att göra igen & Tobias som annars är lite skeptisk till nya rätter gav klart godkänt & det var Auberginegratäng med färs som serverades med en sallad. Till det drack Tobias öl & jag & Mårten drack rött vin. Till efterrätt gjorde jag Bärglass till mig & Mårten då Tobias inte ville ha.

Imorgon ska Tobias hjälpa några vänner till oss med deras bil. Jag har tänkt börja dagen med intervall träning & efter det ska listan med måsten fortsätta betas av ;-)

Önskar alla en trevlig helg <3

Inga kommentarer: