måndag, februari 20, 2012

SOLSKENSHISTORIA

I fredags eftermiddag upptäckte jag att min förlovningsring inte satt på mitt finger som den alltid gör!! Jag försökte minnas mig tillbaka när jag senast sett den på mitt finger & jag trodde jag hade sett den senast på torsdagen då jag var förbi Atlantis Spa i Habo för att sola, men helt säker var jag inte.. Vid upptäckten var jag & Wilgot i Tibro så på hemvägen åkte vi till Habo & Atlantis Spa för att se om den möjligtvis låg där eller om någon satt upp en lapp om átt de hittat den, men inte! Vi for hem & jag ringde 114 14 för att anmäla ringen förlorad. Kollade även om den fortfarande fanns att köpa vilket den gjorde & det räddade min helg!!

Så idag ringde jag mitt försäkringsbolag för att höra vad som gällde & de skulle skicka hem en blankett. I eftermiddags ringde jag även Atlantis Spa som jag visste skulle vara bemannat mellan klockan 12-20 & vet ni vad, Joakim som jobbar där hade hittat ringen & ingen är gladare än jag!! Har nu varit & hämtat min ring & jag är så tacksam för alla ärliga människor där ute <3 När jag var in på Ica för att handla yoghurt till min sjukling var jag bara tvungen att köpa en trisslott & till min  glädje vann jag 25:-*2. Inte mycket, men bättre än inget & man kan ju vinna mera på de två nästa =)

Inga kommentarer: