söndag, februari 19, 2012

ÄLSKADE WILGOT

Nu har mosters älskade Wilgot åkt hem efter att ha varit här sedan i torsdags. Han var så ledsen när han skulle åka & älskade unge räckte armarna till mig där han satt i bilen & skrek att han ville komma & stanna <3 Tänk vad ont det gör i hjärtat samtidigt som det känns gott att veta att han vill komma till oss! Kan villigt erkänna att det föll några tårar på min kind.. Vi har haft det så mysigt de här dagarna med besök hos Jonna & Minna i fredags, igår hälsade vi på Wilgots "flickvän" Ida som fyllde 4 år & idag var det hemma-mys om man bortser från turen till Jönköping & jourcentralen i eftermiddags med Tobias & därefter Maxi Ica! På förmiddagen bakade vi på Wilgots initiativ så det blev Citronmuffins med lemoncurd så det fick han med sig hem för att bjuda familjen på =)

Tobias känns något piggare nu ikväll, men kan bero på kombinationen alvedon & ipren som läkaren ordinerade. Det blir en lugn kväll för oss i soffan framför Wallander - arvet & till det något gott att äta =) Håller tummarna för att jag slipper undan influensan även om jag inte tror det då jag har nedsatt imunförsvar på grund av min sjukdom. Är hes & har varit så i en vecka & börjar bli "tjock" i halsen..

Ringde precis & pratade med syster för att höra hur det gått & Wilgot hade varit ledsen hela vägen till Falköping =( Han hade skrikit att han ville vara hos mig & att de skulle vända nu!! Nu hade han lugnat sig, vilket kändes skönt för mig. Är vi friska till nästa helg så blir det till att åka & hälsa på mina små i Falköping <3<3




Inga kommentarer: