fredag, januari 21, 2011

HÄLSAT PÅ JOBBET

Idag började min dag en aningens tidigare än vad den gjort de senaste tre månaderna, nämligen kl. 7.00! Åkte till jobbet för att hälsa på, chefen som jag jobbat med slutade nämligen idag. Som vanligt stod det fredagsfika på schemat med färska frallor och en jättegod äppelkaka med glass till *smaskens*. Efter en mysig stund tillsammans med mina kära kollegor begav jag mig vidare till Ikea för att köpa mammas födelsedags present och självklart blev det lite mera..

Sitter nu i soffan och ska försöka pallra mig upp för att fixa till lite fredagsmys innan det är dax för Let´s Dance! Viktor som är här för att sova över ska hjälpa mig med maten, man får passa på medan de vill =) Tobias var förbi och hämtade han innan och när de kom hem berättade de att Marcus och Ida ville följa med, men nej denna gången var de Viktors tur. Men vad goa de små barnen är som vill komma till oss <3

Inga kommentarer: