fredag, mars 08, 2013

GODMORGON FREDAG!

Imorse vaknade jag med ett ryck & av att det var ljust ute & solen sken. Tittade på klockan & såg att den var 7.10. Var nog väldigt trött igår när jag lade mig för jag hade glömt ställa klockan då jag ska ta mina mediciner klockan 6. Låg kvar en stund & drog mig, men gick upp strax innan 8 då det var dax att ta nästa dos med medicin. Nu väntar frukost & sedan gymmet för veckans sista styrketräningspass!

Igår sålde jag vår ena andra bil, vilket känns skönt då det är en mindre på gården nu ;-) Dock uppstod ett "litet" problem för köparen som låste in sin nyckelknippa i sin bil. Som tur var så hade han öppet takluckan cirka 5 cm så med lite fantasi tog vi en sopkvast & tejpade på ett skohorn, men när han fick tag i nyckelknippan så tappade han ner den vid handbromsen. Så då tog vi en pinne & spikade i en spik oxå fick jag in min arm & fångade upp nyckelknippan med pinnen! Kan säga att killen blev väldigt glad då han inte hade någon extranyckel till bilen samt att hans hund satt kvar i bilen.

Inga kommentarer: