lördag, september 01, 2012

SHOPPING

I förmiddags åkte vi in till Habo för ett ärende & då passade jag även på att kika in på Per & Lisa som bytt ägare & fått in en massa snygga kläder. Jag shoppade lite fina kläder som jag ska ha till nästa lördag på min lillasysters bröllopsfest <3 Den 8 september gifter hon sig nämligen borgerligt med sin Marcus <3

I eftermiddags lastade vi in vår Malm byrå som vi haft i sovrummet & körde den till Tidaholm & en klasskompis föräldrar då hon köpt den av oss, men bor i Skövde så det blev smidigast så för oss båda. Så skönt att bli av med den då jag köpt två nya byråar som ska sättas ihop & ställas på plats i sovrummet =) Passade även på att besöka mamma. Blev så glad över att Malva var kvar & att moster fick mysa med sin älskade Malva ❤❤❤ Mamma hade även besök av sin väninna Lena som bjöd på goda bullar till kaffet! När vi skulle åka hem blev Malva ledsen & ville Malva följa med oss hem ❤

Ikväll har jag fixat lite här hemma så gott jag kunnat. Har så ont att jag känner mig spyfärdig & bara vill gråta!! Tur man har glädjeämnen som Wilgot & Malva som gör att allt känns så mycket lättare ❤❤❤ Imorgon är en ny dag med nya möjligheter så då är det bara att ta nya tag!

Inga kommentarer: