söndag, september 23, 2012

KÖKSTJÄNST

Idag tog jag mig en liten sovmorgon & gick upp strax innan klockan 9.30. Åt frukost & slappade fram till lunch. Sedan har det varit kökstjänst hela dagen fram tills nu & då har klockan passerat 22 med undantag från en halvtimma ikväll då jag var ute på en promenad med grannen.

Resultatet av en dag i köket blev lunch bestående av potatis, söndagsstek, sås & kokta morötter, äppelpaj & vaniljvisp till efterrätt, äppelmos, äppelrutor & 20 stycken tekakor =)

Tobias har hållit igång hela helgen med att måla, såga & spika upp täcklocken på utbyggnaden & det blir så snyggt! Idag har han även hunnit med att byta olja & filter i passaten samt klippt gräset.

Smärtan var något bättre när jag vaknade i morse, men jag har ändå en konstant hög smärta! Ska bli skönt & krypa ner i sängen & vila ryggen några timmar! Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter <3

Inga kommentarer: