torsdag, augusti 02, 2012

RAGGARKUNGAR

Igår var vi iväg hela dagen & kom inte hem förrän efter klockan 22.30! Vi åkte hemifrån vid lunch där första stoppet var i Gränna där vi tittade på när de gjorde polkagrisar oxå köpte vi självklart med oss några hem =) Efter det stannade vi till för att äta vår picknick för att sedan åka vidare till Moped museet i Björkenäs. Wilgot var i sitt esse & fick till sin lycka prova en cykel & eftersom den inte hade några stödhjul fick ägaren hålla i honom så att han kunde cykla i gångarna där mopeder & motorcyklar stod uppställda!! På hemvägen stannade vi till i Tygfabriken i Huskvarna där Wilgot hittade ett orange tyg som han ville att jag skulle sy en t-shirt av & jag hittade ett till Malva =) Till Wilgots stora glädje avslutade vi dagen med att hälsa på Familjen Feldt så Wilgot & Ida fick leka <3

Idag har vi varit borta hos grannen igen & Wilgot fick mata fiskarna. Så har Wilgot även varit ute på en cykeltur. Till Wilgots stora glädje tog vi Skalman till onsdagsträffen i Huskvarna Folkets Park där han kollade på alla raggarkungar & vi fikade räksmörgås =)

Nu sover Wilgot gott bredvid mig & jag ska göra likaså då jag ska upp tidigt för att vara på gymmet till klockan 7.30..

Inga kommentarer: