fredag, augusti 10, 2012

MINDRE BRA DAG

Ligger i sängen, dricker kaffe & äter glass framför One Tree Hill på datorn. Har en dålig dag med mycket smärta.. Blir frustrerad över min sjukdomen som hindrar mig i mångt & mycket, men imorgon är en ny dag & då är det bara att ta nya tag!

Imorse mötte jag upp Karin utanför Sportlife för veckans tredje träningspass. Sprang mina 5 km avslutningsvis som vanligt & för tredje gången i rad stannade klockan på 23 minuter & 26 sekunder =) Så nästa steg i min löpning är att springa 6 km.

Efter träningen svängde jag förbi Apoteket för att hämta ut medicin & därefter vidare för att hämta golvet till "nya" hallen innan jag for hem.

Till lunch idag gjorde jag husmanskost, potatis, pannbiff, stekt lök & sås. Så gott!!

Även den lilla kistan har jag målat en sista gång så nu ska färgen torka innan den kan ställas på plats.

Inga kommentarer: