lördag, juli 28, 2012

VINBÄRSSAFT

Så var lördagen här igen, vart tar veckorna vägen?! Har än så länge hunnit med gymmet i två timmar med Karin, fikat wienerbröd med mina grabbar, kokat vinbärssaft, lagat lunch bestående av kokt potatis, panerad rödspätta, remoladsås & rivna morötter & nu sitter jag här med fötterna i fotbadet. Ska starta diskmaskinen för att sedan gå ut på en promenad & hoppas på att regnet håller sig borta..

I torsdags hjälpte jag min vän Annett i Ditt Skafferi då hon var på semester med familjen. Tiden gick fort då det kom kunder i stort sett hela tiden =)

Igår hade jag en slappardag med undantag för att jag åkte in till stan för att veckohandla på Maxi Ica. Var tvungen då det började sina i skåpen, men det var ju dock drygt en vecka sedan jag veckohandlade senast..

Inga kommentarer: