lördag, juli 07, 2012

UTSKRIVNING

I torsdags startade jag dagen med en morgonpromenad i det fina vädret för att väl hemma igen äta frukost & fixa iordning mig. For in till stan & rehab där jag först hade tid hos arbetsterapeuten klockan 9.30. Därefter väntade sjukgymnastik då det gjordes ett ASIA-test, vilket visade att jag är "hyperkänslig" i nervsystemet samt att det visade att armar, men även ben är påverkade.. På schemat stod även träning & utskrivning av min läkare. Tänk vad fort 3 veckor går.. Det har varit intensiva veckor med bland annat mycket träning, men som har gjort mig mycket gott! Av min arbetsterapeut på rehab har jag fått i uppgift att fundera över hur jag ska få ihop mitt liv med jobb, träning, städ, tvätt, disk, matlagning, fritid, sömn osv. för att jag ska orka med & inte få allt för ont & bli trött?! Min arbetsterapeut säger att i längden håller det inte om man hela tiden tar ett skohorn & trycker in fler saker med ;-) Har tänkt mycket på det & diskuterat med både mig själv & Tobias.

Nu väntar jobb på måndag igen, men bara 2 veckor för sedan går jag på semester =)

Inga kommentarer: