tisdag, juli 10, 2012

SPORTLIFE

Dagen idag har gått i ett från morgon till kväll så nu är jag så trött att jag stupar i säng..

Upp i morse & göra i ordning mig för jobb, väcka Marcus som jag skjutsade till sin mormor som inte bor alls långt ifrån mitt jobb & sedan mot jobbet. Så härligt att vara tillbaka & få träffa mina fina kollegor igen! På hemvägen åkte jag förbi rehab medicin för ett ärende & försäkringskassan för att lämna in ett papper innan jag styrde bilen hemåt. Väl hemma värmde jag matlådan & efter det en kopp kaffe framför senaste avsnittet av One three hill. Fick en liten paus, men när Tobias kom hem från jobbet satte vi oss i bilen för att hämta släpkärran i GA & vidare till Tyghuset i Taberg för att hämta den lamellgardin som vi beställt till köket. Hem & lasta av den & förbi GA för att lämna tillbaka släpkärran. Därefter åkte jag raka vägen till Habo & Fru Feldt då vi skulle lösa träningskort på Sportlife =) Blev även 2 timmars träning innan vi begav oss hemåt till Familjen Feldt där jag blev bjuden på kvällsmat.

Imorgon får det allt bli en liten sovmorgon för det lär jag behöva ;-)

Inga kommentarer: