onsdag, juli 18, 2012

S E M E S T E R

Sista arbetsdagen innan semestern är nu avklarad =) Känns fantastiskt med nästan 5 veckor semester!

Efter jobbet idag hade jag tid hos optikern för att kolla linserna & allt såg fint ut så nu är första leveransen beställd. Därefter blev det en tur till apoteket för att hämta ut de mediciner som jag beställt hem.

På hemvägen stannade jag till på Sportlife för ett två timmar långt pass på gymmet. Idag slog jag mitt personliga rekord i 5 km löpträning med tiden 24 minuter & 7 sekunder.

Väl hemma blev det eftermiddagslur i soffan då smärtan var outhärdlig & bästa medicinen just då är vila.. Vaknade till strax innan klockan 18 & då var det dax att ta tag i att fixa middagen till mig & Marcus då Tobias åkt till garaget för att byta motor på Skalman. Det blev klyftpotatis, laxfilé, bea & sallad. När vi ätit upp kom Karin & Ida för att hämta Marcus. Bjöd på fika innan de åkte hemåt. Känns så tomt & konstigt här hemma nu när Marcus åkt hen efter att ha varit hos oss i drygt 1,5 vecka med undantag av två nätter.

En sen kvällspromenad fick det även bli innan mörkret.

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar! Godnatt!

Inga kommentarer: