fredag, juni 22, 2012

REHAB MEDICIN

Första veckan på Rehab Medicin avklarad! Känns så bra att jag fått denna möjlighet då de ska se över min "status", vilket innebär att jag får träffa läkare, sjuksköterska, kurator, arbetsterapeut & sjukgymnast. De dagar jag är på Rehab Medicin ingår matkuponger till Restaurang Matilda, vilket känns lyxigt då jag slipper planera & ta med matlådor. Idag bjöds det på traditionell midsommarlunch & det smakade fantastiskt =)

På vägen hem stannade jag till på Maxi Ica för att veckohandla & jag var inte ensam kan jag säga. Köpte nya tandborstar till alla "våra" fyra barn i deras favorit färger ;-) Blev även ett stopp på Systemet & man kan tro att HELA Habo var där.. Väl hemma & jag hade plockat in alla matvaror åkte vi till Ditt Skafferi en sväng där jag shoppade lite fina saker. Blev bjudna på kaffe & nybakade bullar som smakade fantastiskt, tack Annett <3 For sedan vidare till Habo för att lösa ut två paket. Svängde även förbi Familjen Feldt. När vi kom var Karin på väg ut så jag hängde med ut på en långpromenad.

Nu stundar en långledighet då det är midsommar! Imorgon är vi bjudna på midsommarlunch hemma hos svärföräldrarna. Kvällen ska vi tillbringa hemma hos Familjen Feldt & då står det grillat på menyn =) Blir att vi sover över till barnens stora glädje då de tycker det är spännande & roligt! På midsommardagen ska jag följa med syster med familj på bröllop där jag ska finnas till hand om något av barnen blir otålig i kyrkan ;-) Därefter ska både Wilgot & Malva följa med moster hem för att sova över så mamma & pappa får njuta av att bara ha det trevligt!

Godnatt!

Inga kommentarer: