onsdag, juni 13, 2012

DITT & DATT

Ledig onsdag & jag har hunnit med en hel del på min att-göra-lista som jag nu har bockat av =)

Gick upp vid klockan 9 då posten skulle komma hit & leverera en pall någon gång mellan klockan 9-10, men de kom klockan 10.30. Mellan klockan 11-13 skulle jag få besök av sotaren & han kom strax efter klockan 12.

Pallen är målad, monterad & står nu på sin plats i köket. Tårtbotten till tårtan som jag & Ida ska göra imorgon till grabbarnas skolavslutning på fredag är färdig.

Har ringt en massa samtal idag så nu är kyrka, präst & lokal bokad till vårt bröllop nästa år. Känns skönt att vara ute i god tid!

Fick ett samtal från Rehab Medicinska kliniken så på måndag eftermiddag ska jag på inskrivningssamtal & därmed börjar jag på dagrehab redan nästa vecka, vilket jag ser fram emot.

Blev aldrig att jag sprang igår så det ska göras nu!!

Inga kommentarer: