tisdag, maj 15, 2012

WILGOT <3

Började dagen med bassängträning för att sedan fara vidare till jobbet. Klockan 11.30 hade jag tid hos sjukgymnasten för TENS behandling så jag flexade ut för att därefter åka tillbaka till jobbet. Därefter lunch & jobb en stund till innan det var dax att gå hem för dagen.

När jag slutat för dagen & satt mig i bilen & kollade min mobil hade jag 6 missade samtal & ett sms från min syster där det stod: "Har ringt dej några ggr idag! Har en pojk som packat väskorna redan och vill åka till Erika idag <3 kram". Ringde upp min syster & vi bestämde att Wilgot skulle komma ikväll. Tänk vad det värmer i hjärtat <3

Innan det var dax för hemfärd veckohandlade jag på Maxi Ica så nu har vi mat så vi klarar oss minst en vecka till =)

Nu är jag ledig tills på måndag nästa vecka & hoppas på fint väder så jag kan vara ute & njuta, men hoppas även få ett & annat gjort här hemma =)

Till kvällsmat ikväll beställde grabbarna hamburgare med bröd. När det var läggdags läste Tobias en saga för Wilgot & nu ligger han här bredvid mig & sover gott <3

Inga kommentarer: