måndag, maj 14, 2012

TIPSPROMENAD

Ligger i sängen med en nyvaken liten Malva bredvid mig. Ska strax gå upp & äta frukost.

Igår hade vi en fantastisk dag med sol hela dagen. Vi började dagen med tipspromenad vid Gränsen i Habo tillsammans med vänner. Därefter följde vi med dem hem för fika då jag hade med mig en kladdkaka som jag bakat på morgonen.

Väl hemma var det dax för lunch & det blev pannkakor & sylt.

Klockan 16 gick jag & Malva ut på en långpromenad tillsammans med grannen. Malva somnade gott i vagnen & sov den timman vi var ute. När vi var hemma igen tog jag tag i att rengöra vår gamla kyl i frys då de skulle hämtas av de som skulle köpa dem.

På kvällen grillade vi kött & till det serverade vi klyftpotatis, grönsaker i ugn & bea. Efter maten somnade Malva gott på Tobias arm <3 Han fick killa både fötter & händer, ett släktskap säger han ;-)

Igår kissade Malva på pottan för första gången & det gjorde moster stolt <3

Inga kommentarer: