onsdag, maj 23, 2012

LEDIGA TISDAG & ONSDAG

Igår kväll hade jag min fina vän Hanna här på besök <3 Vi hade en mysig kväll tillsammans med god mat & prat om allt mellan himmel & jord! En långpromenad i skogen blev det & vi såg inte mindre än fyra ormar!!

Tidigare på dagen var jag iväg på bassängträning. Efter det veckohandlade jag i väntan på att jag skulle vara hos sjukgymnasten klockan 10.30. På hemvägen åkte jag förbi en annan fin vän på en kopp kaffe. Följde med henne till Sko Kanon där de hade konkursutförsäljning & då hela 50%!' köpte tre par skor =)

Levererade två Bärgarn mössor som jag sytt åt Hanna & den ena skulle hon ge till sin systerson som är 3 år! Hoppas & tror att han blev överlycklig!

Idag har jag äntligen börjat måla listerna i köket. Så till helgen räknar jag med att de är klara så att vi kan sätta upp rullgardinen =)

En promenad med grannen blev det ikväll. Därefter gav jag mig ut på en löprunda. Känner mig så nöjd att jag uppnått detta mål <3

Nu väntar sängen för imorgon är det bassängträning & jobb.

Inga kommentarer: