onsdag, maj 09, 2012

KÖKET

Igår köpte jag orkidéer till de krukor som vi ska ha i det stora fönstret i nya köket. Krukorna köpte jag för ett tag sedan & de är av märket ASA. Även den fina golvkruka med hortensian & krukan på köksön med murgrönan i som vi fick av Tobias faster & kusiner i 30 års present är av märket ASA. I fönstren vid altandörrarna har jag köpt vita väskor av märket Koziol & i dem ska jag ha hortensior. Så imorgon ska jag svänga förbi Backamo handelsträdgård & extra kul är att jag har presentkort att handla för =)

I söndags var Tobias förbi Ditt Skafferi & hämtade den Visselkittel från Reiss som jag beställt. Har redan hunnit använda den en hel del & jag är jätte nöjd med mitt köp!

Nu ser jag fram emot att packa upp min Kitchen Aid & börja använda den. Även tygtavlan ska bli kul att sätta upp, en riktig färgklick i det stilrena köket.

Inga kommentarer: