lördag, maj 12, 2012

HELG

Sitter i soffan tillsammans med Malva & pustar ut efter att ha sprungit 5 km på löpbandet. På måndag är det Vårruset så nu är det vila tills dess som gäller, men en & annan promenad lär det bli.

Igår mötte jag upp min syster & systerdotter hemma hos mamma i Tidaholm. Vi drack kaffe & smaskade i oss vaniljbullar & hallongrottor från Mecca samt en annan god kaka som mamma bakat.

Därefter fick jag med mig Malva som ska vara hos oss från fredag till söndag =) Vi gick i affärer & jag shoppade lite fint till köket som kaffefilterhållare, kakfat, diskmedelpump från Cult, örtkruka med tillhörande sax, vita pelargoner till de vita väskorna i köket & en limegrön krysantemum att ha i krukan på köksön.

Väl hemma åt vi mellis. På kvällen åkte vi upp till Tobias föräldrar. Fikade lite innan vi åkte vidare till Habo för att beställa pizza & kebabsallad som vi tog med oss hem.

Imorse fick vi sovmorgon till klockan 9. Gick upp & åt frukost. Har fixat lite i nya köket. I eftermiddag ska jag börja flytta in allt från gamla till nya köket & rensa bort det som vi inte behöver, men först ska jag fixa lunch.

Ikväll ska vi åka hem till Familjen Feldt för en grillkväll tillsammans =)

Inga kommentarer: