söndag, maj 20, 2012

BÄRGARN <3

Sitter med en kopp kaffe i nya köket efter att ha ätit lite mat. Det blev pommes, hamburgare, bea & sallad.

Idag tog Wilgot sovmorgon till klockan 10.45 då jag gick upp & väckte den lille herren & bar ner honom till soffan där han & Tobias "läste" Wheels Magazine tillsammans <3

Efter frukosten följde Wilgot med Tobias ut för att klippa gräset. Att köra åkgräsklipparen tycker Wilgot är hur spännande som helst =)

Har en nöjd kille här hemma nu som jag har lagat byxorna med hål på båda knäna åt med Bärgarn tyg & de blev som nya <3 Är riktigt nöjd själv =)

Om en stund ska vi ta Skalman för att åka & köpa glass för det har vi lovat Wilgot!

Hittade Wilgot tidigare idag sittandes i min Bubbla. Han ville så gärna ut & åka mosters älskade pojk <3

I morse var det en tjej här & hämtade de utemöbler i plast som jag lagt ut till försäljning. Känns så skönt att bli av med saker som bara står här hemma & skräpar =) Imorgon ska jag möta upp en kille för att leverera den köksblandare som jag har haft ute till försäljning på blocket.se.

Ikväll är tanken att jag ska lägga ute lite andra saker till försäljning som står här hemma & skräpar =)

Inga kommentarer: