torsdag, april 05, 2012

SKÄRTORSDAG

Nu är påsken här & imorse när Wilgot vaknade hade påskharen varit här med ett påskägg <3

Imorse for jag & Wilgot in till stan på bassängträningen. Därefter var det dax för jobb & Wilgot fick följa med mig dit en stund & till fikat hade vi med oss kladdkaka med grädde som vi bakat. Det var en nöjd kille som var med moster på jobbet <3 Efter en timma på jobbet kom syster & hämtade Wilgot & jag fick pussas & kramas en stund med Malva & även hon fick ett påskägg.

Efter jobbet for jag direkt till Skövde för att göra naglarna hos Malin så nu är de så fina igen!

Känns så tomt här hemma nu när Wilgot åkt hem & jag saknar han så det gör ont <3 Men vi ses ju snart igen då han ska vara hos mig från måndag till tisdag.

Tänker ofta på det att jag & Wilgot har ett speciellt band till varandra & vad det är går inte att förklara! Känner sådan glädje över att ha dessa fina barn i min omgivning!




Inga kommentarer: