måndag, april 16, 2012

MÅLAT

Då var första dagen på denna vecka till ända & jag har hunnit med en hel del & är nöjd med dagen.

I eftermiddag gick jag & grannen en långpromenad i skogen så det blev 5,9 km sammanlagt.

Ikväll har jag målat runt fönstren i nya köket. Tog även tag i att måla fönstret & runt dörren i badrummet. Skulle ha gjort det när vi gjorde i ordning badrummet för flera år sedan, men det blev aldrig av.. Har stört mig på detta & nu fick jag nog & tog tag i det ;-) Så har vi plockat i ordning & förberett i nya köket då elektrikern eventuellt kommer & kopplar in elen imorgon =)

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng & sova några timmar. Ska iväg på bassängträning imorgon & tanken är att jag ska gå upp extra tidigt för att gå 30 minuter på mitt motionsband, men det återstår att se om jag känner för det ;-)

Inga kommentarer: