tisdag, april 24, 2012

HUSMANSKOST

Imorse när jag vaknade så mådde jag verkligen skit då jag hade sådan smärta att jag funderade över hur jag skulle klara mig igenom denna dagen..

Åkte iväg på bassängträning & kämpade mig igenom passet envis som jag är! Därefter hade jag en tid för styrketräning på sjukgymnastiken. Kände egentligen att jag inte orkade, men jag tog mig dit & genomförde mitt pass. Efteråt kände jag mig mycket piggare.

Väl hemma igen så var det bara att ta tag i att börja förbereda lunchen då jag hade lovat Tobias att ha den klar till klockan 12.30. Det blev riktig husmanskost bestående av potatis, kålpudding, gräddsås & lingon till Tobias medan jag åt kålpudding & lingongrädde. Så gott!!

Därefter var det dax att fara in till stan igen då Tobias hade tid för läkarbesök. Under tiden han var där åkte jag ut till Junexhuset i Huskvarna för att köpa tyg & tillbehör. Hämtade upp Tobias 1 timma senare för att åka vidare till Habo för att följa med Marcus till Mullsjö & simskoleavslutningen =) Han var så duktig & hade klarat 6 simmärken!

Väl hemma igen satte jag mig i lugn & ro med en kopp te, men inte så länge då jag följde med grannen ut på en långpromenad =)

Nu ska jag göra ett sista ryck på mitt motionsband & dagens sista motionspass blir jogging. Sedan blir det kvällsmat framför tv:n =)

Inga kommentarer: