tisdag, april 03, 2012

FULLT UPP

Igår var jag & Wilgot iväg på bassängträning, sjukgymnastik med TENS behandling, provtagning & läkarbesök. Wilgot skötte sig exemplariskt, vilket gjorde moster stolt! Efter att ha avklarat allt detta åkte vi först till Electrolux Home för att byta dammsugare då den nya inte startade så vi fick en ny. Sedan åkte vi förbi svärmor på hennes jobb =) Därefter åkte vi till A6 för att lämna in min telefon & efter det ville Wilgot till Nyckelpigan på Ikea <3 Medan han var där gick jag en sväng på Ikea. När jag hämtade Wilgot en stund senare var han nöjd & glad efter att ha fått busa av sig. Vi åt korv med bröd innan vi styrde bilen mot Habo för att hämta Marcus på fritids.

Väl hemma igen fikade vi tillsammans. Marcus & Wilgot såg på tv en stund.

Vi hann inte vara hemma mer än en timma innan det var dax att packa in alla fyra i bilen igen för att skjutsa Marcus till simskolan i Mullsjö. Jag, Tobias & Wilgot satt på bänken & tittade på hur duktig Marcus blivit på att simma. Innan vi åkte därifrån fick barnen var sin glass =) Vi skjutsade hem Marcus & stannade på fika då Wilgot & Ida skulle leka <3

Väl hemma igen åt vi kvällsmat & Wilgot körde slut på den sista överskotts energin innan han somnade.

Idag är vi LEDIGA & Wilgot har tagit sovmorgon & sover ännu fastän klockan passerat nio. Jag vaknade vid åtta, men ligger kvar i sängen & drar mig.

Under dagen ska vi ut i skogen & plocka ris som vi ska sätta fjädrar i =)


Inga kommentarer: