onsdag, mars 28, 2012

ONSDAG=LEDIG

Idag har jag varit ledig som alltid på onsdagar. Vaknade vid klockan 8 var jätte trött, men kunde inte somna om så när telefonen ringde 20 minuter senare gick jag upp. Fixade frukost & gick ut för att hämta tidningen =)

Vid lunchtid åkte jag bort med en nylagad matlåda till Tobias. Inget märkvärdigt utan oxpytt & stekt ägg. Till mig gjorde jag lax'folie'knyten & till det en sallad.

Ikväll har jag bakat bröd då det var slut & jag hade ingen större lust att sätta mig i bilen för att åka & köpa bara bröd då jag ska veckohandla imorgon efter jobbet. Medans brödet jäste så lagade jag middagen som bestod av pasta, biffar med mozzarella ost & soltorkade tomater samt tsatziki till Tobias & broccoli istället för pasta till mig.

Nu har jag sett veckans avsnitt av Grey's Anatomy & druckit en kopp te.

Inga kommentarer: